Sugar Bomb Perfume

Kenapa Anda Perlu Letak Air Freshener Dalam Kereta?

Kenapa Anda Perlu Letak Air Freshener Dalam Kereta?

Air Freshener merupakan salah satu aksesori kereta yang penting masakini. Ia menjadi satu kemestian bagi pemilik kereta yang inginkan kereta mereka sentiasa fresh dan wangi.

Walaupun ianya hanya sekadar aksesori, namun tidak ramai yang mengetahui lebih tentang peranan Air Freshener  atau pewangi kereta.

Jadi, di sini kami kongsikan beberapa kelebihan menggunakan Air Freshener cara-cara penggunaan dengan betul malah beberapa pilihan pewangi kereta yang terbaik anda boleh dapatkan hari ini.

Kenapa Perlu Guna Perfume Kereta?

Antara sebab kenapa pemilik kereta menggunakan pewangi kereta adalah untuk menghilangkan bau yang kurang menyenangkan di dalam kereta.

Bau-bau ini terhasil disebabkan beberapa faktor seperti:

  • Bau makanan.
  • Sampah yang tidak dibuang daripada kereta.
  • Peluh pada kusyen kereta.
  • Lembapan pada karpet kaki pemandu dan penumpang kereta.

Bau-bau ini juga akan menyebabkan pemandu dan penumpang berasa kurang selesa ketika berada di dalam kereta.

Oleh itu, penggunaan Air Freshener  atau pewangi kereta dapat menghilangkan bau yang tidak diingini dengan serta merta.

Sebab Lain Kenapa perlu Menggunakan Air Freshener  atau pewangi kereta.

1. Memberikan mood fresh dan tenang Ketika Memandu

Boleh dikatakan 99% pemandu kereta sentiasa menutup tingkap kereta ketika memandu, agak sukar untuk mendapatkan udara nyaman daripada luar terutamanya ketika memandu dalam cuaca panas. Penggunaan Air Freshener atau pewangi kereta boleh menghasilkan aroma yang wangi dapat membantu anda mendapatkan udara  tanpa perlu membuka tingkap kereta sepanjang masa.

2. Memberikan Ketenangan Ketika Memandu

Cara pemanduan boleh mempengaruhi mood sesorang ketika memandu. Emosi seseorang boleh bertukar daripada tenang kepada marah apabila pemanduannya terganggu seperti tersekat di dalam kesesakan jalan raya atau ada kenderaan lain memotong queue di laluan tol.

Penggunaan Air Freshener atau pewangi kereta adalah cara terbaik untuk mengembalikan mood dan ketenangan di jalan raya. Haruman seperti “Lavander” yang memang terbukti dapat memberikan ketenangan dan ketenteraman. Bila mood sesorang tu baik, pemanduan juga akan baik.

Sekiranya anda membeli Air Freshener atau pewangi kereta, adalah amat penting untuk menggunakannya dengan cara yang betul supaya wangian kekal harum sepanjang masa.

Selain itu, anda juga boleh mengantungnya pada aliran keluar penghawa dingin kereta supaya molekul wangian tersebut boleh tersebar meluas ke seluruh bahagian dalam kereta.

TOP 3 Air Freshener atau pewangi kereta SUGARBOMB Yang Anda Patut Miliki

Sekiranya anda masih lagi tercari-cari pewangi kereta yang berkualiti dan tahan lama, anda boleh mencuba Air Freshener atau pewangi kereta SUGARBOMB.

1. Spooky Dew

Bau yang lembut, sweet dan mendamaikan. Bertindak sebagai penghapus bau, asap rokok,dan bauan masam dan lembap. Ianya juga bau yang segar dan juga tahan lama.

2. Tutti Fruity
Bagi mereka yang suka haruman manis buah buahan, Tutti fruity ini adalah pilihan terbaik anda.

3. Sakura Essence
Anda teringin sangat-sangat nak merasai dan menghidu betapa wanginya bau bunga sakura itu tanpa perlu menunggu musim bunga atau terbang ke luar negara? Senang je caranya. Dapatkan Air Freshener atau pewangi kereta SUGARBOMB yang telah pun menjadi pilihan ribuan rakyat Malaysia.

Kesimpulannya, terdapat pelbagai jenis Air Freshener atau pewangi kereta SUGARBOMB yang anda boleh pilih untuk memastikan kereta anda sentiasa berada di dalam keadaan yang segar. Sekiranya anda ingin melihat koleksi-koleksi Air Freshener atau pewangi kereta SUGARBOMB, anda boleh dapatkan di website kami atau dengan mana-mana reseller sah kami.