Sugar Bomb Perfume

TIPS MENJANA PENDAPATAN LEBIH UNTUK SIMPANAN DI HARI RAYA !

TIPS MENJANA PENDAPATAN LEBIH UNTUK SIMPANAN DI HARI RAYA !

  1. Jadi runner barang atau makanan

Demand online delivery untuk barang / makanan memang tinggi time bulan puasa ni. Yelah, time bulan puasa ni orang mesti tak nak bersesak dengan tempat yang ramai orang since kes COVID-19 makin tinggi ni. And mostly ramai yang akan gunakan perkhidmatan online, untuk mengelakkan dari penularan COVID-19 ! 

So korang boleh try jadi runner untuk Foodpanda, Grab Food, Lalamove and banyak lagi!

 

  1. Jual barang preloved

Nak raya ni, korang mesti ada baju baju lama or barang yang korang dah tak pakai. Apa kata dari korang buat prelove. Sambil-sambil tu boleh la menambah duit poket untuk raya. Jual je online di Facebook atau Instagram. Haa, takpun korang boleh jual dekat TikTok Live atau Shopee Live. 

 

  1. Jadi youtuber 

Time nak raya ni, youtube merupakan satu platform yang paling kerap orang visit! Nak dengar lagu-lagu raya lah kata kan.. So korang cuba keluarkan creativity and skills yang korang boleh ketengahkan.. Dari sini korang boleh dapat income dari paid review dan sebagainya.

 

  1. Join dropship 

Kalau korang takde produk sendiri pun takpe, banyak business kat luar sana yang mencari dropship secara percuma tau! Korang just promote, ambik order dan payment je daripada customer. Nanti korang dapat commission dengan setiap barang yang dah terjual. Mudah je kan?

Meh sini Kak Sya nak bagitahu berita baik, SugarBomb membuka peluang untuk korang mendaftar DROPSHIP secara PERCUMA! Kenapa kena join? 

SugarBomb akan bantu korang berbisnes dari zero to hero

– Bahan marketing disediakan

– Ada sesi coaching dengan tenaga pengajar yang berpengalaman

 

Jadi tunggu apa lagi jom tekan link REGISTER FREE DROPSHIP sekarang !

 

You may also like